Det var med spænding, men også med en vis skepsis, at Brørup Traktor- og Maskincenter i 2009 besluttede at skifte deres gamle økonomisystem ud til fordel for KeyBalance. Skiftet er dog gået over al forventning.  Det fortæller Svend Aage Jensen, medejer af Brørup Traktor- & Maskincenter, som importerer, forhandler og servicerer flere af de kendte landbrugsmaskiner på markedet. 

KeyBalance Kundehistorier JPEG.jpg

MED KEYBALANCE GÅR ALLE ARBEJDSOPGAVER LANGT HURTIGERE

”Vi har fået et system med rigtig mange muligheder, som er tilpasset vores behov. Det har virkelig lettet hverdagen for os alle. Ikke kun på kontoret, men også på lageret og på værkstedet”, fortæller Svend Aage Jensen.

 

GOD SERVICE FRA ATOMIC

“Servicen fra Atomic har også været en positiv oplevelse. Vores tidligere leverandør var betydeligt større end Atomic, men alligevel er Atomics service både bedre og billigere. Før kunne det tage flere dage at få hjælp til at løse et problem. Nu går det langt hurtigere, og nogle gange sker det endda med det samme, fordi Atomics folk kan gå ind i vores system over nettet. Så man mærker tydeligt, at de lever af at behandle kunderne ordentligt, ligesom vi selv gør det.”

Brugervenligheden er langt bedre end det gamle system, og det giver Svend Aage Jensen dette eksempel på: ”Når vi i KeyBalance skal skifte fra én funktion til en anden, så kræver det kun to hurtige klik. I modsætning til det gamle system, hvor man først skulle helt ud af én funktion og derefter starte forfra med den næste.’’

BTM Case Foto 2 .png

FIK GRØNT LYS FRA BRANCHEFORENINGEN

“Da vi valgte KeyBalance som maskinforretningens nye økonomisystem, så skyldtes det to ting: Det gamle system var dyrt i drift og dyrt at opgradere. Så da jeg fik et salgsbrev fra Atomic med et tilbud på KeyBalance, så kontaktede jeg vores brancheforening, Dansk Maskinforhandlerforening, for at høre, hvad de mente om det. Og de gav grønt lys til systemet.”

“Skiftet til KeyBalance betød også, at man skulle overføre en masse data fra det gamle system. Men det skete uden problemer, og det samme gjaldt oplæringen i det nye system”, fortæller Svend Aage Jensen og fortsætter: ”Vi skulle overføre data om både kunder, lager og faktura og så videre, men det gik helt smertefrit, og det var overstået på et par timer med hjælp fra Atomic, der klarede det hjemmefra...

POSITIV UDVIKLING

”KeyBalance dækker alle vores daglige administrative opgaver omkring kunder, salg, indkøb, regnskab, ordrer, service og så videre. Men derudover har Atomic Software også leveret en række specialmoduler til de specialiserede arbejdsopgaver, som man har i en maskinforretning som vores’’, fortæller Svend Aage Jensen.

“Det er alle funktioner som medarbejderne har stor glæde af i det daglige arbejde. KeyBalance har mange flere funktioner end vores gamle system, men er alligevel både lettere og hurtigere at arbejde med. De daglige rutineopgaver bliver løst væsentligt hurtigere end før, og der er ingen papiropgaver længere”.

“Alle medarbejdere i virksomheden har været glade for KeyBalance lige fra den første dag - også lagerfolkene og servicemekanikerne”, understreger Svend Aage Jensen. 

’’Man mærker tydeligt, at de lever af
at behandle kunderne ordentligt’’

download.png

Stenbro Allé 10, 6650 Brørup