KeyBalance er udviklet, programmeret, drevet, serviceret, solgt og implementeret af Atomic Software ApS 

Atomic Software ApS   l   Gøngehusvej 2    l  2950 Vedbæk   l  Tlf. 88 88 78 30 l E-mail: info@keybalance.dk

KeyBalance til handelsvirksomheden

Bruger I unødigt meget tid på rutinearbejde, der ikke bidrager til virksomhedens vækst? Opstår der af og til menneskelige fejl, som betyder ekstra arbejde, fejlretning og måske endda utilfredse kunder? Hvis svaret er ja, skal I overveje at kigge nærmere på et effektivt virksomhedsstyringssystem.  Et system, der kan hjælpe jer med at automatisere nogle af de manuelle rutiner og effektivisere udvalgte arbejdsområder.

KeyBalance er en integreret standard ERP-løsning til handelsvirksomheder. Systemet understøtter samtlige virksomhedsprocesser og hjælper den enkelte medarbejder i de daglige arbejdsopgaver. I vil opleve at få frigjort vigtige menneskelige og økonomiske ressourcer, som I kan bruge til at vækste virksomheden og forbedre kvaliteten i jeres leverance.

Et godt redskab til at holde styr på salget i virksomheden. Med funktioner som mailjournalisering og brevflet direkte fra modulet, er KeyBalance CRM også et godt redskab til dokumenthåndtering

CRM Modul

Overblik over lageret, samt forbrug & genbestilling af reservedele og varer. Mulighed for at udnytte stregkoder ved varemodtagelse, -forsendelse og lager status

Lagerstyring

Salgs-/Ordrestyring

Projektstyring

EDI modul

Indkøbsstyring

Logistikstyring

Ledelsesrapportering

Vi har med stor succes implementeret KeyBalance i virksomheder, der minder om jeres.
Se vores referencer i netop jeres branche her: