KeyBalance er udviklet, programmeret, drevet, serviceret, solgt og implementeret af Atomic Software ApS 

Atomic Software ApS   l   Gøngehusvej 2    l  2950 Vedbæk   l  Tlf. 88 88 78 30 l E-mail: info@keybalance.dk

KeyBalance til låsesmede

Komplet virksomhedssystem tilpasset låsesmede

I får et komplet virksomhedssystem, der håndterer alle de grundlæggende funktioner indenfor økonomistyring og driftsoptimering. Samtidig tager løsningen højde for jeres hverdag og de rutiner, leverandører og samarbejdspartnere, der er vigtige for, at I kan drive jeres forretning allermest effektivt.

Mere effektiv styring af forretningen

Vi har udviklet en virksomhedsløsning specielt til låsesmede. Det betyder, at løsningen tager højde for de særlige behov, der gør sig gældende i branchen. Med KeyBalance til låsesmede får I overblik over forretningen – både den daglige drift og den ledelsesmæssige styring bliver væsentligt nemmere. Det betyder, at I kan optimere forretningen ved løbende at overvåge udviklingen. I vil opleve at være på forkant og kan hurtigt tilpasse jer ændringer i markedet, hvad enten det handler om at skrue op eller ned for blusset.

 

Løsningen er nem at bruge, fordi den er sammensat af lige præcis de funktionaliteter, I har brug for. Selvom vi har sammensat løsningen ud fra vores kendskab til låsesmede, så er der selvfølgelig altid mulighed for individuel tilpasning. Vi finder sammen ud af, hvad I har brug for.

Et overskueligt varekartotek, der kun viser de varer I handler med.  Med et enkelt klik kan I hente nye varer fra vareskyggekartoteket, hvor alle varer fra samtlige af jeres leverandører ligger.

Varekartotek

Leverandør prisopdatering

Integration til Jeres leverandører, såsom Ruko og DanZafe mm. Integrationen sikrer bl.a. automatisk prisopdatering, i det almindelige varekartotek og vareskygge.

Mulighed for integration til mobile løsninger (eksempelvis WPA Mobile, Reeft Mobile og Expandit Solutions), så det administrative arbejde gøres hurtigere og nemmere med det samme

Integration

Fuldt overblik over lageret, samt forbrug og genbestilling af reservedele. Her også mulighed for at udnytte stregkoder ved varemodtagelse, -forsendelse og lager status

Lager

Kørselsplanlægning

Service App

med elektronisk arbejdskort.

Opbevarer bl.a. anlægsbeskrivelser, billeder, testresultater, serviceinformation, vedligeholdelsesplan

Kvalitetssikring

Vi har med stor succes implementeret KeyBalance i virksomheder, der minder om jeres.
Se vores referencer i netop jeres branche her: 

Læs vores kundehistorie fra Bagger Låse & Alarm

Bagger Låse og Alarm logo