Ring til os i dag!
Tlf. 88 88 78 30

Professionel Journalisering med KeyBalance
Med KeyBalance CRM-modul kan I nemt gemme og administrere alle relevante dokumenter og historik. Dette inkluderer et omfattende dokumentarkiv, hvor I kan gemme og administrere alle relevante dokumenter, samt ordrehistorik, fakturahistorik og tilbudshistorik, der giver jer mulighed for at holde styr på alle tidligere transaktioner.
23. april 2025
Professionel Journalisering med KeyBalance
Med KeyBalance CRM-modul kan I nemt gemme og administrere alle relevante dokumenter og historik. Dette inkluderer et omfattende dokumentarkiv, hvor I kan gemme og administrere alle relevante dokumenter, samt ordrehistorik, fakturahistorik og tilbudshistorik, der giver jer mulighed for at holde styr på alle tidligere transaktioner. Desuden tilbyder systemet e-mail-integration, så I kan sende breve og e-mails direkte fra systemet, hvilket sparer tid og sikrer, at al kommunikation er dokumenteret.
Forestil jer, at I har en kunde, som har afgivet flere ordrer over tid. Med journaliseringsfunktionen kan I gemme alle relevante dokumenter, såsom ordrebekræftelser, fakturaer og tilbud, i et centralt arkiv. Dette gør det nemt at finde og gennemgå tidligere transaktioner og sikre, at alle oplysninger er korrekt gemt. Ved at bruge e-mail-integrationen kan I også sende breve og e-mails direkte fra systemet, hvilket yderligere effektiviserer jeres arbejdsproces.
Med KeyBalance CRM-modul får I et kraftfuldt værktøj til at administrere jeres dokumenter og historik på en professionel og effektiv måde. Har I yderligere spørgsmål til journalisering, er I meget velkomne til at kontakte os på salg@keybalance.dk.