top of page

Amero

Amero

Hvorfor Amero?

Amero har som mål at skabe værdi for deres kunders forretning ved at gøre hverdagen så enkel som muligt. Dette opnås blandt andet ved at integrere deres POS-kassesystem med KeyBalance ERP-systemer, økonomisystemer, lagerstyring og webshops. Gennem API kan Amero sende forskellige data som priser, navne, produktnumre og stregkoder til POS-systemet, hvilket kræver et ERP-system. Her sikrer KeyBalance en problemfri dataoverførsel mellem kassesystem og økonomisystem. Systemet integrerer med webshoppen, så salgsdata fra både kasseapparat og webshop overføres til bogføring.


Læs mere om Amero her.


Med Amro får du:

  1. Brugervenlig og digital løsning til kassesystem.

  2. API, så I let kan udveksle data.

  3. Et førende POS-system, der kan understøtte alle typer virksomheder.


Hvordan fungerer integrationen?

Integration med Amero POS-kassesystem og deres API gør det muligt at overføre data, når et produkt sælges, sendes kvitteringen automatisk til vores ERP-system, hvilket sikrer præcis opdatering af salgsdata. Integration kan også tilpasses til andre og mere komplekse købsprocesser, så det matcher præcis det, jeres virksomhed behov er.

Salg fra kassesystemet gemmes digitalt, og oplysninger om salg og betalingsmetoder overføres automatisk til KeyBalance. Systemet synkroniserer løbende transaktioner og dagsopgørelser, hvilket giver et klart overblik over virksomhedens økonomi. Samtidig er KeyBalance cloud-baseret, hvilket betyder at I altid kan tilgå dataen også fra forskellige devises. 

bottom of page