top of page

Komplet ERP til SMV og effektive arbejdsproccesser

Ét samlet ERP-system med 100 % kompatible moduler til små og mellemstore virksomheder

Alle KeyBalance-moduler er fuldt integrerede og designet til at fungere 100 % sammen.
Det betyder, at I får ét samlet system, uden at skulle skifte mellem flere løsninger.

Kunder hos KeyBalance får adgang til produkter og services, der understøtter effektivitet, kvalitet og fleksibilitet. Systemet kan automatisere og effektivisere virksomhedens arbejdsprocesser, fra bogføring, produktion og lagerstyring til kvalitetssikring og projektstyring.

KeyBalance ERP er fremtidssikret og skalerbart, så systemet kan tilpasses løbende, når virksomheden vokser, eller nye lovkrav indføres. Systemet kan også integreres via API med andre løsninger, hvis det giver ekstra værdi – men alle moduler fungerer samlet i KeyBalance, så I slipper for at bruge flere separate systemer.

Har du spørgsmål? Ring til os på 88 88 78 30 eller skriv til os på salg@keybalance.dk

ERP til SMV, håndværkere, servicevirksomheder, produktion, lager og administration

Systemet er cloudbaseret, skalerbart og modulopbygget, med 100 % kompatible tillægsmoduler og mulighed for kundetilpassede funktioner, så det passer til netop jeres virksomhed og arbejdsprocesser. 

KeyBalance er brugervenligt, danskudviklet og nemt at implementere, hvilket giver en effektiv hverdag for alle medarbejdere på alle niveauer.

Håndtér arbejdskort og kontrolskemaer i KeyBalance appen

Populære mobile funktioner:

  • Arbejdskort

  • Tidsregistrering

  • Rejseafregning​

  • Bilagsgodkendelse

  • Salgsordre

  • Varekartotek

  • Kontrolskema

Et fremtidssikret ERP-system, der passer til jeres nutid

Alle KeyBalance-moduler fungerer sømløst sammen, men systemet kan også integreres via API med andre løsninger, hvis det giver ekstra værdi. Med cloud-adgang kan alle medarbejdere i alle brancher arbejde fra mobil, tablet eller computer, hvilket skaber fleksibilitet og effektivitet på tværs af afdelinger.

Skræddersyet

Systemet skaleres efter jer, så KeyBalance ERP-systemet passer til jeres behov og branche.

Brancheløsning

Vi rådgiver, tilretter og udvikler med mange års erfaring og bred brancheindsigt.

Cloudbaseret

Gem alt jeres data i skyen, så det er sikkert og tilgængeligt fra alle arbejdspladser

Automatisering

Automatisér jeres processer, faktureringer, reguleringer, mails og meget mere.

Komplet system

Én samlet løsning, så alt jeres data er samlet. Slip for mange systemer og spildtid

API og integration

Vi udveksler data og informationer med andre systemer for at optimere jeres hverdag.

Med på farten

Med KeyBalance kan langt de fleste opgaver løses fra mobil, tablet og computeren

Hurtig udvikling

Slip for at vente i månedsvis på små-tilpasninger. Vi tilpasser og udvikler løbende.

Fri support

Gratis support til spørgsmål og vejledning om Keybalance standardløsninger.

Tæt samarbejde

Vi lægger stor vægt på et samarbejde, hvor du som kunde føler dig hørt og prioriteret.

På arbejde

Én platform til alle arbejdsprocesser

KeyBalance er et brugervenligt, skalerbart og modulopbygget ERP-system til fx bogføring og kundekartotek såvel som produktion, lager, kvalitetssikring og administrative processer. 

Standard grundpakken indeholder de mest almindelige funktioner inden for jeres branche, og opfylder alle krav jf. bogføringsloven.  Byg ovenpå med et bredt udvalg af tillægsmoduler eller få udviklet en funktion til jeres helt unikke behov.

Vær kørende på kun få måneder

KeyBalance sikrer en tryg konvertering fra fx C5, Navision eller et andet ERP-system 

Købsrejsen varierer alt efter virksomheden størrelse, antal moduler og funktioner, behov for oplæring osv.
Når I har besluttet at skifte til et KeyBalance ERP-system, forventes processen at tage mellem 1-2 måneder fra ordrebekræftelsen er underskrevet.

 

Opstartshjælp og implementering​

Vi ønsker at give jer det bedste beslutningsgrundlag, så I finder den helt rigtige løsning for netop jeres virksomhed. Derfor kommer vi meget gerne ud og deltager i jeres indledende beslutningsproces - det er nemlig en fælles investering og afgørende for, at I kommer godt fra start.

Købsfasen og tilbudsfasen

Opstart og implementeringsfasen (2-3 måneder)

bottom of page