KeyBalance er udviklet, programmeret, drevet, serviceret, solgt og implementeret af Atomic Software ApS 

Atomic Software ApS   l   Gøngehusvej 2    l  2950 Vedbæk   l  Tlf. 88 88 78 30 l E-mail: info@keybalance.dk

Om KeyBalance

KeyBalance er udviklet, programmeret, drevet, serviceret, solgt

og implementeret af Atomic Software ApS 

Atomic Software ApS er en danskejet softwareproducent, som udvikler, producerer, implementerer og supporterer ERP- og
økonomisystemer til små og mellemstore virksomheder.

 

Atomic Software tilbyder branchespecifikke løsninger, og vores kundegruppe dækker både maskinforretninger, handelsvirksomheder, produktionsvirksomheder, vognmænd, låse- og alarmvirksomheder samt VVS- og el-virksomheder med alt fra 3-100 medarbejdere.

Det er dog kun fantasien, der sætter grænser, så uanset jeres ønsker og behov samt størrelsen på virksomheden, så har Atomic Software den fornødne viden om tekniske muligheder og andre gode ideer til at give jeres virksomhed lige netop den løsning, som passer jer allerbedst.
 

Atomic Software så dagens lys i 1978 og har i dag således 40 års erfaring på bagen.

Atomic Software blev startet og ejes i dag af Flemming Østergaard, og virksomheden har i dag fem ansatte. Det er dog langt fra utænkeligt, at der kommer flere til i løbet af de næste par år.
 

Indehaver og direktør Flemming Østergaard har et meget kompetent team af højtkvalificerede it-konsulenter og udviklere under sig, og dette har sine klare fordele.

Nemlig at der er korte kommandoveje, og alle ansatte har derfor et tæt forhold til kunderne. Dette øger serviceniveauet og bidrager til en mere effektiv og hurtigere løsning på kundernes ønsker og behov.
 

I de tre årtier, hvor Atomic Software har været på markedet, har de udviklet og lanceret tre forskellige it-systemer: Polysoft, Albatros og KeyBalance. De tre systemer er tilsammen implementeret i mere end 8000 virksomheder rundt omkring i hele Danmark.
 

Sidste nye skud på stammen er KeyBalance, som blev lanceret

i 2000 og naturligvis er blevet opdateret løbende.

I 2014 kom en ny generation af KeyBalance baseret på en nyere teknisk platform og i 2019/2020 kommer der igen en helt ny generation. 

Som noget helt unikt for KeyBalance kan vores kunder altid frit vælge mellem de aktuelt fungerende klienter, der er ikke noget med at ALLE skal opgradere på en gang, man kan fint arbejde i ny og gammel generation samtidig og på samme data.

I de senere år er der også kommet web og app adgang til systemet - web og app anvendes til udvalgte brugergrupper men arbejder naturligvis direkte på samme data som windows klienterne.

Denne løsning har i dag Atomic Softwares fulde opmærksomhed, og mange kunder har opdateret gamle versioner til denne nye, moderne

og teknisk set næsten ubegrænsede version.

 

Løsningen sammensættes efter din virksomheds behov, med andre ord efter ’need to have’-princippet. På den måde undgår I overflødige ’nice-to-have’-funktionaliteter.

Hvis det lyder interessant så ring til os på 88 88 78 30 eller skriv på info@atomic.dk og lad os komme og præsentere hvordan KeyBalance kan effektivsere netop din virksomhed.