KeyBalance er udviklet, programmeret, drevet, serviceret, solgt og implementeret af Atomic Software ApS 

Atomic Software ApS   l   Gøngehusvej 2    l  2950 Vedbæk   l  Tlf. 88 88 78 30 l E-mail: info@keybalance.dk

Enterprise Resource Planning

KeyBalance er et moderne og solidt ERP system til håndtering af økonomistyring såvel som produktion, lager og administrative processer. KeyBalance er således et udvidet regnskabsprogram, der kan dække flere områder i din virksomheden. Med et effektivt og holistisk ERP system som KeyBalance, vil I opleve bedre sammenhæng på tværs af processerne i jeres virksomhed. Denne effektivisering af virksomhedens arbejdsgange giver langsigtede resultater i form af fx besparelser på tid og omkostninger. 

 

KeyBalance er bygget op omkring et brugervenligt grundsystem, som alle kan lære at bruge. Vores eksisterende kunder beretter for eksempel, at en midlertidigt ansat vikar lærte at bruge programmet på en enkelt dag. I KeyBalance kører det meste automatisk, hvorfor I som virksomhed vil opleve væsentligt færre fejl og misforståelser. Det giver jer bedre performance, service og større kundetilfredshed. KeyBalance opdateres automatisk og løbende til den nyeste version, så I som kunder er fri for at spekulere på opdateringer. 

 

Vi er en erfaren spiller på markedet og står selv bag udviklingen af KeyBalance. Vi kan give jer den bedste og mest kompetente rådgivning - uanset branche eller virksomhed.

Læs mere om KeyBalance her

Få den rette pakkeløsning

KeyBalance ERP Systemet kommer i to grundpakker; standard og  advanced, der indeholder tre ekstra funktionaliteter. Systemet er implementeret med succes i mange forskellige brancher og typer af virksomheder, idet vi skræddersyer systemet og dets funktionaliteter til den enkelte virksomhed. Læs mere om vores brancheløsninger her: 

Finans, Debitor, Kreditor, Lager, 

Styklister, Ordre, Indkøb, 

Genbestilling, Afgift, Afdeling, CRM,PDF, EAN/OIO, Bank, Fri Database, 3 Regnskaber, 3 Brugere

KeyBalance Grundpakke

Standard

Finans, Debitor, Kreditor, Lager, 

Styklister, Ordre, Indkøb, 

Genbestilling, Afgift, Afdeling, CRM,PDF, EAN/OIO, Bank, Fri Database, 3 Regnskaber, 3 Brugere

+

 

Projekt, Time/sagMPS med Ganttkort

KeyBalance Grundpakke

Advanced

KeyBalance ekstra moduler

Vi skræddersyer KeyBalance efter jeres behov, præcis som I vil have det. Som kunde hos os har I derfor mulighed for at tilvælge de ekstramoduler, som lige netop I har brug for.

Eksempler på ekstra moduler:

Ekstra Regnskab

Bilagsmodul 1

PDF indlæsning & godkendelse

Bilagsmodul 2

OIO indlæsning & godkendelse

kræver bilagsmodul 1

Inter Company Modul

Salg mellem egne selskaber

Forsendelse

GLS, DF, Consignor

EDI

Dansk Supermarked, Coop, 
Silvan, Bygma m.fl.

Leverandørservice

Opkrævning via NETS, PBS

Abonnementsmodul

Detailmodul

Kasse/POS

Webmodul

Integration til DanDomain, Magento Shop

Ekstra Bruger

Mobil Bruger

Android, iPhone, Windows Phone

Sådan får du KeyBalance

Vi ved, at det er en stor beslutning at vælge it-system til virksomheden. Der er mange overvejelser både i form af økonomi, behov, muligheder for tilrettelser osv. 

 

Vi ønsker at give jer det bedste grundlag for at træffe den rette beslutning og finde den rette løsning for netop jeres virksomhed. Vi vil derfor meget gerne deltage i jeres indledende beslutningsproces - det er en fælles investering og afgørende for, at I kommer godt fra start. 

Tilbudsfasen

Step 1

Præsentation

af KeyBalance

Step 2

Din virksomheds

behov afdækkes

Step 3

Løsningsforslag & tilbud på KeyBalance

Købsfasen 30 - 60 dage

Step 4

Dialog om

praktiske

løsninger

Step 5

Kontrol af data

Step 6

Afdelings

tilpassede

kurser

Step 7

Konvertering

af data

Step 8

Opstart med

vores 

deltagelse

Kontakt os for en uforpligtende snak

Du er velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak og høre mere om KeyBalance.

Se også hvem der forhandler Keybalance her:

Tlf. 88 88 78 30    I    E-mail: info@atomic.dk