
Enterprise Resource Planning
KeyBalance er et moderne og solidt ERP system til håndtering af økonomistyring såvel som produktion, lager og administrative processer. KeyBalance er således et udvidet regnskabsprogram, der kan dække flere områder i din virksomheden. Med et effektivt og holistisk ERP system som KeyBalance, vil I opleve bedre sammenhæng på tværs af processerne i jeres virksomhed. Denne effektivisering af virksomhedens arbejdsgange giver langsigtede resultater i form af fx besparelser på tid og omkostninger.
KeyBalance er bygget op omkring et brugervenligt grundsystem, som alle kan lære at bruge. Vores eksisterende kunder beretter for eksempel, at en midlertidigt ansat vikar lærte at bruge programmet på en enkelt dag. I KeyBalance kører det meste automatisk, hvorfor I som virksomhed vil opleve væsentligt færre fejl og misforståelser. Det giver jer bedre performance, service og større kundetilfredshed. KeyBalance opdateres automatisk og løbende til den nyeste version, så I som kunder er fri for at spekulere på opdateringer.
Vi er en erfaren spiller på markedet og står selv bag udviklingen af KeyBalance. Vi kan give jer den bedste og mest kompetente rådgivning - uanset branche eller virksomhed.




Læs mere om KeyBalance her
Få den rette pakkeløsning
KeyBalance ERP Systemet kommer i to grundpakker; standard og advanced, der indeholder tre ekstra funktionaliteter. Systemet er implementeret med succes i mange forskellige brancher og typer af virksomheder, idet vi skræddersyer systemet og dets funktionaliteter til den enkelte virksomhed. Læs mere om vores brancheløsninger her:
Finans, Debitor, Kreditor, Lager,
Styklister, Ordre, Indkøb,
Genbestilling, Afgift, Afdeling, CRM,PDF, EAN/OIO, Bank, Fri Database, 3 Regnskaber, 3 Brugere
KeyBalance Grundpakke
Standard
Finans, Debitor, Kreditor, Lager,
Styklister, Ordre, Indkøb,
Genbestilling, Afgift, Afdeling, CRM,PDF, EAN/OIO, Bank, Fri Database, 3 Regnskaber, 3 Brugere
+
Projekt, Time/sagMPS med Ganttkort
KeyBalance Grundpakke
Advanced
KeyBalance ekstra moduler
Vi skræddersyer KeyBalance efter jeres behov, præcis som I vil have det. Som kunde hos os har I derfor mulighed for at tilvælge de ekstramoduler, som lige netop I har brug for.
Eksempler på ekstra moduler:
Ekstra Regnskab
Bilagsmodul 1
PDF indlæsning & godkendelse
Bilagsmodul 2
OIO indlæsning & godkendelse
kræver bilagsmodul 1
Inter Company Modul
Salg mellem egne selskaber
Forsendelse
GLS, DF, Consignor
EDI
Dansk Supermarked, Coop,
Silvan, Bygma m.fl.
Leverandørservice
Opkrævning via NETS, PBS
Abonnementsmodul
Detailmodul
Kasse/POS
Webmodul
Integration til DanDomain, Magento Shop
Ekstra Bruger
Mobil Bruger
Android, iPhone, Windows Phone
Sådan får du KeyBalance
Vi ved, at det er en stor beslutning at vælge it-system til virksomheden. Der er mange overvejelser både i form af økonomi, behov, muligheder for tilrettelser osv.
Vi ønsker at give jer det bedste grundlag for at træffe den rette beslutning og finde den rette løsning for netop jeres virksomhed. Vi vil derfor meget gerne deltage i jeres indledende beslutningsproces - det er en fælles investering og afgørende for, at I kommer godt fra start.
Tilbudsfasen
Step 1
Præsentation
af KeyBalance
Step 2
Din virksomheds
behov afdækkes
Step 3
Løsningsforslag & tilbud på KeyBalance
Købsfasen 30 - 60 dage
Step 4
Dialog om
praktiske
løsninger
Step 5
Kontrol af data
Step 6
Afdelings
tilpassede
kurser
Step 7
Konvertering
af data
Step 8
Opstart med
vores
deltagelse
Kontakt os for en uforpligtende snak
Du er velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak og høre mere om KeyBalance.
Se også hvem der forhandler Keybalance her:
Tlf. 88 88 78 30 I E-mail: info@atomic.dk