top of page

KeyBalance support

Supportens åbningstider:

Mandag - torsdag kl. 8.30 - 16.00

Fredag kl. 8.30 - 15.00

Har du spørgsmål eller brug for vejledning til KeyBalance standardmoduler?

Besøg hjælpeuniverset her https://guide.keybalance.dk/

 

Kan du ikke finde den vejledning, du skal bruge? Kontakt os på support@keybalance.dk

Sådan fungerer support hos KeyBalance

Hos KeyBalance prioriterer vi hurtig, effektiv og kompetent support.

 

Vi ved, hvor vigtigt det er, at du som kunde får den nødvendige hjælp når du har brug for det.

Vi sidder derfor klar med et dygtigt team, der kan svare dig på dansk.

Sådan kontakter du KeyBalance ERP Support

For at sikre en hurtig og præcis løsning på din henvendelse anbefaler vi, at du kontakter os via supportformularen og inkluderer så mange oplysninger som muligt, herunder gerne skærmbilleder.

E-mail: support@keybalance.dk

Telefon: +45 88 88 78 30

Alle henvendelser bliver løbende læst og behandlet.

Vi bestræber os på at matche din forespørgsel med den rette medarbejder hurtigst muligt.

Supportens åbningstider

KeyBalace ERP supportteam er tilgængeligt i følgende tidsrum:

Mandag – torsdag: kl. 08:30 – 16:00

Fredag: kl. 08:30 – 15:00

Kompetent og dedikeret support

Supportafdelingen består af erfarne medarbejdere, der dagligt assisterer virksomheder i brugen af KeyBalance ERP-system. Vi lægger vægt på en professionel og imødekommende service, og vores medarbejdere opdaterer løbende deres viden – både teknisk, branchemæssigt og kundemæssigt – for at kunne levere den bedst mulige hjælp.​

Supportpriser og supportinformation:

Fri Support

(abonnement)

Den licensbaserede support dækker:

  • Vejledning i funktionalitet:

    • Hvad gør funktionen?

    • Hvor findes den?

    • Kan KeyBalance håndtere en given opgave?

  • Korte spørgsmål om udnyttelse af nye funktioner og moduler. (ikke undervisning)

Udvidet Support 

Vi tilbyder udvidet support, som ikke er inkluderet i abonnement/fri support. Faktureres efter gældende timepris.

 

Dette inkluderer, men er ikke begrænset til:

  • Opsætning eller ændringer i:

    • E-mailkonfiguration

    • Printeropsætning

    • Moduler og tillægsfunktioner

    • Brugerrettigheder og sikkerhedsniveauer

  • Fejlsøgning på:

    • E-mails (forsinkelse eller manglende levering)

    • EAN, Peppol og EDI-integrationer

    • Systemintegrationer (fx bank, løn, webshop)

    • Stregkoder og scanning

    • Specialtilpasninger

  • Afstemninger (lager, debitor, kreditor m.fl.)

  • Brugervejledning og undervisning i specifikke moduler

  • Rådgivning og sparring om avanceret brug og procesoptimering

  • Alle henvendelser uden for åbningstid 

bottom of page