KeyBalance holder styr på dine ind- og udbetalinger digitalt
Indgående faktura:
Alle indgående fakturaer, der kommer elektronisk, uanset om det er på mail som EAN/OIO fil eller på anden vis, samles automatisk op i KeyBalance og bogføres.
De fakturaer virksomheden stadig modtager fysisk, kan du scanne direkte ind i systemet, hvorefter de vil bogføres automatisk efter dine anvisninger. Har din virksomhed behov for at godkende en faktura inden den bogføres, sættes KeyBalance blot op hertil og fakturaer sendes herefter til den eller dem, der skal godkende dem, før de frigives til betaling.
Udgående fakturaer
KeyBalance er skabt til at forenkle dine arbejdes gange. Fakturering kan ske både digitalt og fysisk alt efter hvad jeres behov er, om fakturaen printes eller sendes som en EAN/OIO, eller pdf fil hæftet på en mail, så er dit valg alt efter hvilket ønske du og dine kunder har.
Når kunden indbetaler opdaterer KeyBalance selv debitor massen, så du undgår et stort kontrol arbejde.
KeyBalance håndterer ind- og udbetalinger fra kunde til kunde, så programmet tilpasser sig til netop den måde du og dine samhandelspartnere ønsker at samarbejde på fra gang til gang. Det betyder, hvis fakturaen første gang modtages som en PDF fil, men næste gang i fysisk form, så finder KeyBalance selv ud af det.