Kontrolskemaer i KeyBalance



Kvalitets- og kontrolskemaer er en vigtig del af mange virksomheder, og for mange er skemaerne også lovpligtige. Blandt vores kunder har vi i den forbindelse bemærket et stigende ønske om, at kvalitets- og kontrolskemaer skal være nemmere at opsætte. Det har vi taget til efterretning, og derfor både udviklet og løbende forbedret muligheden for at opsætte kontrolskemaer i KeyBalance, når fx montører skal udfylde dem for at afslutte en opgave.


I KeyBalance har man altid kunne lave en række faste kontrolpunkter. Det kan fx være 10 spørgsmål, der skal besvares for at skifte stadie på en ordre. Det er denne kontrolproces, vi har gjort hurtigere og nemmere ved, at man nu direkte i KeyBalance selv kan opsætte en række spørgsmål, der skal besvares – det kræver ingen programmering og de er samtidig konfigurerbare.


Nu kan administratorer opsætte skemaer

De nye kontrolskemaer i KeyBalance giver nu administratorer muligheden for at opsætte kvalitets- og kontrolskemaer. Skemaerne kan bestå af elementer som fx overskrifter, ja/nej-spørgsmål, tal, tekst, spørgsmål samt billeder. Spørgsmålene i skemaerne kan administratoren opsætte som ønsket i forbindelse med fx løbende eftersyn på en maskine eller et manuelt kvalitetsskema på et elektronisk arbejdskort. Når skemaerne er udfyldt, laves der automatisk en rapport, der lister alle spørgsmål og tilhørende svar.


Tilpas eksisterende eller skab nye skemaer

Med alle de nye muligheder for at opsætte kontrolskemaerne i KeyBalance kan man enten tilpasse eksisterende eller opsætte helt nye skemaer. På den måde har man også mulighed for specifikt at tilpasse kontrolskemaerne, som man ønsker. Derfor kan vores kunder nu vinke farvel til gamle og statiske kvalitets- og kontrolskemaer.



Mulige opsætning i KeyBalance

Visning i app



Rapporten, der mailes til kunden