Ring til os i dag!
Tlf. 88 88 78 30
Handel
Komplet virksomhedssystem tilpasset handelsvirksomhed
Bruger I unødigt meget tid på rutinearbejde, der ikke bidrager til virksomhedens vækst? Opstår der af og til menneskelige fejl, som betyder ekstra arbejde, fejlretning og måske endda utilfredse kunder? Hvis svaret er ja, skal I overveje at kigge nærmere på et effektivt økonomisystem. Et system, der kan hjælpe jer med at automatisere nogle af de manuelle rutiner og effektivisere udvalgte arbejdsområder.
KeyBalance er en integreret standard ERP-løsning til handelsvirksomheder. Systemet understøtter samtlige virksomhedsprocesser og hjælper den enkelte medarbejder i de daglige arbejdsopgaver. I vil opleve at få frigjort vigtige menneskelige og økonomiske ressourcer, som I kan bruge til at vækste virksomheden og forbedre kvaliteten i jeres leverance.
KeyBalance er det perfekte redskab til at holde styr på salget i virksomheden. Med funktioner som mailjournalisering og brevflet direkte fra modulet er KeyBalance CRM også et godt redskab til dokumenthåndtering.
Med denne løsning får I blandt andet:
CRM Modul
Overblik over lager samt forbrug og genbestilling af reservedele og varer.
Mulighed for at udnytte stregkoder ved varemodtagelse, -forsendelse og lagerstatus
Lagerstyring
Salgs-/ordrestyring
Projektstyring
EDI modulIndkøbsstyring
Logistikstyring
Ledelsesrapportering
+ Handels App
Ordreoversigt
Vareoversigt
Kundeoversigt
Vi har med stor succes implementeret KeyBalance i virksomheder, der minder om jeres. Se vores referencer i netop jeres branche her.