top of page

Få den hjælp, du har brug for

Har du spørgsmål eller brug for vejledning til nogle af KeyBalances standardmoduler, kan du kigge på vores supportsite: https://guide.keybalance.dk/.

 

Kan du ikke finde den vejledning, du skal bruge? Så er du meget velkommen til at kontakte os.

Support hos KeyBalance

Hos KeyBalance prioriterer vi hurtig, effektiv og kompetent support. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du som kunde får den nødvendige hjælp – når du har brug for det. Vi sidder derfor klar med et team, der kan svare dig på dansk.

Sådan kontakter du os

For at sikre en hurtig og præcis løsning på din henvendelse anbefaler vi, at du kontakter os via e-mail og inkluderer så mange oplysninger som muligt, herunder gerne skærmbilleder.

Kontaktoplysninger:

Supportens åbningstider

Vores supportteam er tilgængeligt i følgende tidsrum:

  • Mandag – Torsdag: kl. 08:30 – 16:00

  • Fredag: kl. 08:30 – 15:00

Alle henvendelser bliver løbende læst og behandlet, og vi bestræber os på at matche din forespørgsel med den rette medarbejder hurtigst muligt.

Kompetent og dedikeret support

Supportafdelingen består af erfarne medarbejdere, der dagligt assisterer virksomheder i brugen af KeyBalance. Vi lægger vægt på en professionel og imødekommende service, og vores medarbejdere opdaterer løbende deres viden – både teknisk og kundemæssigt – for at kunne levere den bedst mulige hjælp.

Fri Support

(abonnement)
Den licensbaserede support dækker:
  • Installation af KeyBalance.

  • Vejledning i funktionalitet:

    • Hvad gør funktionen?

    • Hvor findes den?

    • Kan KeyBalance håndtere en given opgave?

  • Korte spørgsmål om udnyttelse af nye funktioner og moduler. (ikke undervisning)

Udvidet Support 

Vi tilbyder udvidet support, som ikke er inkluderet i frisupport, og bliver faktureret efter gældende timepris.

 

Dette inkluderer, men er ikke begrænset til:

  • Opsætning eller ændringer i:

    • E-mailkonfiguration

    • Printeropsætning

    • Moduler og tillægsfunktioner

    • Brugerrettigheder og sikkerhedsniveauer

  • Fejlsøgning på:

    • E-mails (forsinkelse eller manglende levering)

    • EAN, Peppol og EDI-integrationer

    • Systemintegrationer (fx bank, løn, webshop)

    • Stregkoder og scanning

    • Specialtilpasninger

  • Afstemninger (lager, debitor, kreditor m.fl.)

  • Brugervejledning og undervisning i specifikke moduler

  • Rådgivning og sparring om avanceret brug og procesoptimering

  • Alle henvendelser uden for åbningstid 

bottom of page