top of page

Debitor

Med debitormodulet i KeyBalance holder du styr på alt fra ordrer og fakturaer til åbne posteringer og historik. Opret nye debitorer lynhurtigt med CVR-opslag og brug smarte søgenavne som genvej i systemet. Det er kundehåndtering gjort simpelt!

Få fuldt overblik over dine kunder og fakturaer – nemt og effektivt!

Hold styr på alle dine debitorer, ordre og fakturaer med debitormodulet.

I debitor-/kundekartoteket får I et overblik over historisk data, dokumenter, fakturaer, posteringer, åbne posteringer mv. I kan nemt oprette nye debitorer med CVR-opslag, hvor KeyBalance henter tilgængelig information som firmanavn, adresser, telefonnumre, mailadresser mv. Funktionen søgenavn fungerer som et ekstra konto-/debitornummer, som I kan bruge alle steder i systemet. Et søgenavn for KeyBalance kunne være KB, som er langt hurtigere at skrive end kontonummer eller hele firmanavnet. 


Modulet indeholder også et rykkermodul, der gør det nemt for jer at danne et overblik over jeres tilgodehavender. I får ligeledes mulighed for at tillægge jeres kunder forskellige renter. På hver debitor kan I sætte en kreditmaks, så I undgår, at kunderne skylder jer for mange penge. 


Med debitormodulet får I adgang til simpelt salg. I simpelt salg kan I oprette ordrer, fakturere og tilknytte dokumenter. KeyBalance har mulighed for at sende jeres kunder fakturaer enten som elektroniske fakturaer (OIO, EAN), mails eller på papir. KeyBalance benytter NemHandel til at sende e-fakturaer. 


Sender I ofte tilbud til jeres kunder, før I får ordren? Med KeyBalance tager det kun to klik at overføre tilbuddet til en ordre. I kan nemt kopiere eksisterende tilbud til nye, genberegne tilbuddet, sende mails til kunden, se aktiviteter, tilføje dokumenter mv. 


Til debitormodulet hører der naturligvis en række af standardudskrifter med, herunder kontoudtog, saldolister, posteringsjournaler, statistikker, fakturakladde, proformafaktura, ordrebekræftelse, følgesedler mv. 


Har I yderligere spørgsmål til modulet, er I meget velkomne til at kontakte os på salg@keybalance.dk

Meget mere end Debitor

I KeyBalance har vi gjort det let, da vi ved, at alle virksomheder er unikke. Derfor kan vi tilpasse os til jeres størrelse og behov.

Hold styr på beholdningen med Varestyring

Følg beholdningen, reservationer mv. direkte fra ordren. Når en vare leveres på en ordre, kan det øjeblikkeligt ses fra varen. Dette sikrer, at I altid har et opdateret overblik over jeres lagerstatus og kan planlægge jeres indkøb og produktion effektivt.

Rykkermodul – Din trofaste ven i Økonomistyring

Med individuelle renter- og rykkergebyrer, sortering i rykkere før afsendelse og løbende dannelse af rykkere, kan I nemt holde styr på jeres tilgodehavender og sikre, at jeres kunder betaler til tiden.

Har du styr på Dokumenthåndtering?

Gem dokumenter direkte på ordren og sikre, at I har dokumentationen i orden. Dokumenter kan ses fra kunden, ordren, fakturaen mv. Få nemt overblik over jeres billeder, filer og pdf'er, så I altid har adgang til de nødvendige oplysninger.

Tilbudsmodul – Optimer Salgsprocessen

Opret ordrer på baggrund af tilbud, genberegn tilbud, følg op på tilbud og tilføj memokort og aktiviteter. Tilbudsmodulet gør det nemt at administrere og følge op på jeres tilbud, så I kan øge jeres salg og kundetilfredshed.

Hvad er et Debitorkartotek?

Med KeyBalance kan I håndtere et ubegrænset antal debitorer og få det store overblik over jeres kunder. Funktioner som debitorgrupper, udligningsværktøj, historik, CVR-opslag og Google-opslag gør det nemt at administrere og holde styr på jeres debitorer.

Optimer jeres Regnskabsstyring med Standardudskrifter

Til debitormodulet hører der en række af standardudskrifter med, herunder kontoudtog, ordrebekræftelse, fakturakladde, proformafaktura og statistikker. Disse udskrifter giver jer de nødvendige værktøjer til at analysere og forstå jeres økonomiske data.

Optimer Din Salgsproces med Salgsmodulet

Med disse funktioner kan I optimere jeres salgsprocesser og sikre, at alle ordrer og fakturaer bliver håndteret effektivt og professionelt.

Gør som mange andre

Og tag kontakt til KeyBalance, så kontakter vi dig.

Tak, vi vil kontakte dig snares muligt!

Læs mere om vores forskellige Grundpakker

Er din virksomhed unik og passer til mere end en af vores grundpakker, så er vi sikker på vi kan sammensætte den helt rigtig løsning til jer, som dækker jeres behov og ønsker. 

Her kan du let navigere rund mellem de forskellige Grundpakker vi tilbyder: 
Finans - Et effektivt system til Finansposterne

Et finansmodul eller en som samlet grundpakke er ofte det første, der implementeres i et ERP-system, da det danner grundlaget for integrationen af andre forretningsfunktioner som lagerstyring, indkøb og salg. 

bottom of page