Ring til os i dag!
Tlf. 88 88 78 30

CRM-modulet
CRM-modulet giver jer det redskab, I behøver, når virksomheden skal tage det næste skridt.
Få det fulde overblik over igangværende kundeemner, gem alt historik på kunderne, med notater, opgaver og e-mailintegration, så flere i virksomheden kan følge med. Med KeyBalance CRM-modul kan I oprette salgsprojekter, holde styr på salgsprognoser, som kan bruges til budgetplanlægning.
Alt du bør vide om CRM
I CRM-Modulet kan I kategorisere emner ud fra brancher, ansvarsområde og interesseområder, så I nemt kan sende kampagner og mails til den rigtige målgruppe. Et godt værktøj, hvis I ønsker kunderelationsstyring, som sikrer, at I sender relevante informationer og reklamer til de rigtige personer.
Nøglefunktioner i CRM-modulet:
Salgsprojekter
Giver overblik over salgsprojekter, opgaver, to-do-lister, opfølgning, forventet salg og sandsynligheder. Hjælper med at holde styr på alle aspekter af salgsprojekter og sikrer, at ingen opgaver glemmes.
Kundeemner
Opret potentielle kunder og overfør dem til debitor, når de bliver til reelle kunder. Administrér kontaktpersoner, ansvarlige og brancher for at sikre, at alle relevante oplysninger er korrekt registreret.
Kreditoremner
Opret potentielle leverandører og overfør dem til kreditor, når de bliver til reelle leverandører. Administrér kontaktpersoner, ansvarlige og brancher for at sikre, at alle relevante oplysninger er registreret korrekt.
Kampagner
Opret og kategoriser kampagner efter brancher. Send mails og abonnementer, kopier tidligere kampagner og administrer aktiviteter og interesser. Hjælper med at målrette jeres marketingindsats og sikrer, at I rammer den rette målgruppe.
Journalisering
Kan bruges til at gemme dokumenter, ordrehistorik, fakturahistorik og tilbudshistorik. Send e-mails og nyhedsbreve med mulighed for e-mail-integration. Sikrer, at alle relevante oplysninger gemmes korrekt og er let tilgængelige.
Økonomi
Administrér CRM-budgetter og salgsprognoser og få et klart overblik over jeres økonomiske situation og mulighed for at planlægge fremtidige indsatser.
Opret nemt nye emner i CRM
Når I indtaster et gyldigt CVR-nummer, indhenter KeyBalance automatisk virksomhedens information i CVR-Registeret. I KeyBalance kan I også vælge at synkronisere kundeemner med debitormodulet, så I slipper for at oprette den samme kunde flere gange.
Ønsker I at opdele potentielle og eksisterende kunder, kan I bare oprette en kunde fra CRM eller omvendt. Med kun ét klik.
Har I spørgsmål til modulet? Kontakt os på salg@keybalance.dk.

Meget mere end CRM
I KeyBalance ved vi, at virksomheder er unikke. Derfor kan vi tilpasse systemet til jeres størrelse og behov.
Professionel journalisering
Med KeyBalance CRM-modul kan I nemt gemme og administrere alle relevante dokumenter og historik. Det inkluderer et omfattende dokumentarkiv, hvor I kan gemme og administrere alle relevante dokumenter, ordrehistorik, fakturahistorik og tilbudshistorik, så I nemt kan holde styr på alle tidligere transaktioner.
