top of page

CRM

CRM-Modulet giver jer det redskab, I har brug for, hvis jeres virksomhed skal tage det næste trin. Få det fulde overblik over jeres igangværende kundeemner, gem alt historik på kunderne, med notater, opgaver og e-mail integration, så flere i virksomheden kan følge med. Med dette modul kan I oprette salgsprojekter, holde styr på salgsprognoser, som kan bruges til budgetplanlægning.

Alt du bør vide om CRM

I CRM-Modulet kan I kategorisere emner ud fra brancher, ansvarsområde og interesseområder, så I nemt kan sende kampagner og mails til den rigtige målgruppe. Et godt værktøj, hvis I ønsker kunderelationsstyring, som sikrer, at I sender relevante informationer og reklamer til de rigtige personer.

I CRM-modulet finderes der en række nøglefunktioner:


  • Salgsprojekter; Der giver jer overblik over salgsprojekter, opgaver, to-do-lister, opfølgning, forventet salg og sandsynligheder. Dette hjælper jer med at holde styr på alle aspekter af jeres salgsprojekter og sikre, at ingen opgaver bliver glemt. 

  • Kundeemner; Hvor I kan opret potentielle kunder og overfør dem til debitor, når de bliver til faktiske kunder. Administrer kontaktpersoner, ansvarlige og brancher for at sikre, at alle relevante oplysninger er korrekt registreret. 

  • Kreditoremner; Her kan I opret potentielle leverandører og overfør dem til kreditor, når de bliver til faktiske leverandører. Administrer kontaktpersoner, ansvarlige og brancher for at sikre, at alle relevante oplysninger er korrekt registreret. 

  • Kampagner; Opret dem og kategoriser dem efter brancher, send mails og abonnementer, kopier tidligere kampagner, og administrer aktiviteter og interesser. Dette hjælper jer med at målrette jeres marketingindsats og sikre, at I når den rigtige målgruppe. 

  • Journalisering; Kan bruges til at gemme dokumenter, ordrehistorik, fakturahistorik, tilbudshistorik, og send breve/e-mails med mulighed for e-mail-integration. Dette sikrer, at alle relevante oplysninger er korrekt gemt og let tilgængelige. 

  • Økonomi; Gør det muligt at administrere CRM-budgetter og salgsprognoser for at få et klart overblik over jeres økonomiske situation og planlægge fremtidige indsatser. 


I kan nemt oprette nye emner i CRM. Hvis I har adgang til CVR-nummeret, indhenter KeyBalance automatisk virksomhedens information i CVR-Registeret. I KeyBalance kan I også vælge at synkronisere kundeemner med debitormodulet, så I slipper for at oprette den samme kunde flere gange. Alternativt, hvis I gerne vil opdele potentielle og eksisterende kunder, kan I også oprette en kunde fra CRM eller omvendt ved bare at trykke på en knap. 


Har I yderligere spørgsmål til modulet, er I meget velkomne til at kontakte os på salg@keybalance.dk

Meget mere end CRM

I KeyBalance har vi gjort det let, da vi ved, at alle virksomheder er unikke. Derfor kan vi tilpasse os til jeres størrelse og behov.

Effektiv styring af Salgsprojekter

Med KeyBalance CRM-modul kan I nemt administrere jeres salgsprojekter. Få overblik over salgsprojekter, opgaver, todo-lister, opfølgning, forventet salg og sandsynligheder. Dette hjælper jer med at holde styr på alle aspekter af jeres salgsprojekter og sikre, at ingen opgaver bliver glemt.

Professionel Journalisering med KeyBalance

Med KeyBalance CRM-modul kan I nemt gemme og administrere alle relevante dokumenter og historik. Dette inkluderer et omfattende dokumentarkiv, hvor I kan gemme og administrere alle relevante dokumenter, samt ordrehistorik, fakturahistorik og tilbudshistorik, der giver jer mulighed for at holde styr på alle tidligere transaktioner.

Optimering af Kundeemner med KeyBalance CRM

Kundeemner er potentielle kunder, som I har identificeret som mulige købere af jeres produkter eller tjenester. At kunne administrere disse kundeemner effektivt er afgørende for at sikre en kontinuerlig vækst i jeres virksomhed.

Økonomi - Budgetter og Salgsprognoser

I KeyBalance CRM-modul kan I nemt administrere CRM-budgetter og salgsprognoser. Dette hjælper jer med at få et klart overblik over jeres økonomiske situation og planlægge fremtidige indsatser.

Hvad er gode Kreditoremner?

Kreditoremner er potentielle leverandører, som I har identificeret som mulige samarbejdspartnere.

Hvad er CRM?

CRM er et nyttigt værktøj for virksomheder, der ønsker at forbedre deres kunderelationer og øge salget. Det kan hjælpe med at organisere og administrere kundeoplysninger, forbedre kundeservice, optimere salgsprocessen og meget mere.

Kampagnestyring med KeyBalance

Med KeyBalance CRM-modul kan I nemt oprette og administrere kampagner. Dette inkluderer oprettelse af kampagner, kategorisering efter brancher, udsendelse af mails og abonnementer, kopiering af tidligere kampagner, og administration af aktiviteter og interesser.

Gør som mange andre

Og tag kontakt til KeyBalance, så kontakter vi dig.

Tak, vi vil kontakte dig snares muligt!

Læs mere om vores forskellige Grundpakker

Er din virksomhed unik og passer til mere end en af vores grundpakker, så er vi sikker på vi kan sammensætte den helt rigtig løsning til jer, som dækker jeres behov og ønsker. 

Her kan du let navigere rund mellem de forskellige Grundpakker vi tilbyder: 
Finans - Et effektivt system til Finansposterne

Et finansmodul eller en som samlet grundpakke er ofte det første, der implementeres i et ERP-system, da det danner grundlaget for integrationen af andre forretningsfunktioner som lagerstyring, indkøb og salg. 

bottom of page