top of page

Hvad er CRM?

CRM er et nyttigt værktøj for virksomheder, der ønsker at forbedre deres kunderelationer og øge salget. Det kan hjælpe med at organisere og administrere kundeoplysninger, forbedre kundeservice, optimere salgsprocessen og meget mere.

16. maj 2025

Forfatter:

Pernille Lund Sharling

Partner og Seniorkonsulent

Læs mere om forfatteren her

CRM står for Customer Relationship Management, og det er et værktøj, der hjælper virksomheder med at styre og organisere deres interaktioner med kunderne. CRM-systemet giver virksomhederne et centraliseret sted, hvor de kan gemme og administrere alle deres kundeoplysninger, herunder kontaktoplysninger, kommunikationshistorik, salgshistorik og meget mere. Formålet med CRM er at forbedre kundetilfredsheden og -loyaliteten, samt at øge indtjeningen for virksomheden ved at levere en mere individuel og personaliseret service.

Med et CRM-system kan virksomhederne få et overblik over deres kunderelationer og forbedre deres kundeservice ved at have adgang til alle relevante oplysninger på et enkelt sted. Det hjælper også med at automatisere en række rutineopgaver, såsom følge op på første gangs købere og sende personaliserede tilbud, så virksomhederne kan fokusere mere på at bygge langsigtede kunderelationer.

Meget mere end CRM

Læs mere om vores forskellige Grundpakker

Er din virksomhed unik og passer til mere end en af vores grundpakker, så er vi sikker på vi kan sammensætte den helt rigtig løsning til jer, som dækker jeres behov og ønsker. 

Her kan du let navigere rund mellem de forskellige Grundpakker vi tilbyder: 
Finans - Et effektivt system til Finansposterne

Et finansmodul eller en som samlet grundpakke er ofte det første, der implementeres i et ERP-system, da det danner grundlaget for integrationen af andre forretningsfunktioner som lagerstyring, indkøb og salg. 

bottom of page